7 Kasım 2011 Pazartesi

I Den Svartaste Jord

Yine odamda karanlıkta oturup dalıp gittiğim akşamlardan biri, akşamları böyle değerlendirmeyi (kimilerine göre "değerlendirmemek" ya da "boşa geçirmek") severim eğer o son dakikaya bıraktığım ve ertesi güne yapmış olmam gereken mide bulandırıcı şeyler yoksa. Herneyse, ben böyle boşluğa dalmışken yan odadan yükselen bir ses bir anda ilgi odağım oldu, çekti beni o boşluktan. Daha sonra hemen ev arkadaşıma gidip "Ne dinliyorsun ki?" diye sordum. Yok, aslında tam olarak böyle olmadı, yattığım yerden "Ne bu lağğğn?" şeklinde bağırdım yan odaya, o da "Manegarm" dedi. Böyle oldu işte manegarm ile tanışmam, aslında üstünkörü dinlemiştim daha önce, muhtemelen bir arkadaşımın ricası üzerinedir, dikkatimi çekmemiş o kadar.
Yukarıda bahsettiğim dikkatimi çeken parça ise başlıkta da görebileceğiz ve hemen alttaki linkten dinleyebileceğiniz üzere nattvasen albümünden "I Den Svartaste Jord", özellikle şarkının 3. dakikasındaki akustik kısmın yaylılarla beraber yükselişe geçtiği bölüm, evet oraya ölebilirim galiba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder